آیا جراحی بینی استخوانی با جراحی بینی گوشتی متفاوت است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1402
بازدید : 804
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


بینی گوشتی چیست؟

هیچ بینی از نظر نژاد ایرانی کاملاً گوشتی و کاملاً استخوانی نیست، بنابراین بینی ایرانی همیشه مخلوطی از این دو است و معمولاً به عنوان قسمت پایین بینی تعریف می شود. پهن است و ساختار استخوانی و غضروفی دارد. پوست این نوع بینی ضخیم و چرب است.



مشخصات کلی بینی گوشتی

پوست ضخیم

نوک پهن و بزرگ با غدد چربی

نوک بینی به سمت پایین کشیده می شود و بینی نیم دایره است

ساختار بینی ترکیبی از غضروف و استخوان های ضعیف بینی است



چگونه بینی حیوان را کار کنیم

در جراحی زیبایی بینی جراحان زیبایی بینی ترجیح می دهند غضروف را از قسمتی از بینی خارج کرده و به قسمت دیگر اضافه کنند. اگر فردی غضروف در بینی نداشته باشد از غضروف یا دنده گوش نیز می توان استفاده کرد. و در برخی موارد ممکن است از غضروف مصنوعی استفاده شود.غضروف نیز می تواند استفاده شود تنگ کردن سوراخ های بینی یک نگرانی ثانویه برای جراح است.



علت مشکلات احتقان بینی چیست؟

نوع پوست بینی در حین جراحی بینی همیشه نتیجه جراحی بینی را تعیین می کند. با جراحی بینی تغییراتی در ساختار بینی یعنی برداشتن غضروف و استخوان ایجاد می شود و به دلیل اینکه پوست این نوع بینی ها ضخیم است و نیاز به زمان بیشتری برای ترمیم و شکل دادن دارد.



معکوس کردن گوشت بینی بعد از جراحی بینی

یکی از سوالات متداول افرادی که گرفتگی بینی دارند از جراح بینی خود می پرسند این است که آیا امکان برگشت بعد از جراحی بینی وجود دارد؟ به دلیل پوست ضخیم و چربی بینی های گوشتی، انقباض پوست بیشتر از بینی های استخوانی طول می کشد. بنابراین در جراحی زیبایی بینی گوشتی، جراح باید اطمینان حاصل کند که اسکلت بینی و نوک بینی، یعنی. ناحیه آلارم بینی کوچکتر از حد معمول نیست زیرا باعث ایجاد گوشت یا گوشت اضافی می شود. یک جای زخم. بنابراین انتخاب یک جراح مجرب می تواند شما را از این نگرانی نجات دهد.

 

آیا جراحی بینی استخوانی با جراحی بینی گوشتی متفاوت است؟

همانطور که در ابتدا گفتم اکثر بینی های ایرانی مخلوطی از بینی های گوشتی و استخوانی با پوست ضخیم و چرب هستند. در بینی استخوانی هدف کاهش اندازه و شکل بینی است، از طرفی در بینی گوشتی غضروف در نوک بینی و پل بینی پیوند زده می شود. در بینی گوشتی معمولاً بافت غضروفی از تیغه بینی برداشته می شود. اما گاهی به دلیل سابقه آسیب یا شکستگی یا به دلایلی نامعلوم، صفحه غضروف بینی از بین می رود و قابل استفاده نیست. در این زمان، غضروف گوش اغلب گزینه دوم است.

مراجعه به ادامه مطلب: https://cliniczibayi.com/عمل-بینی/عمل-بینی-شیراز-بهترین-جراح-بینی-شیراز

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com